Údržba a ošetřování slunečníků
Údržba a ošetřování slunečníků
a) za větru se musí slunečníky zavřít a u pavilonů se musí sejmout potah
b) slunečníkové konstrukce omyjte jednou za čas mírným roztokem mýdlové vody, alu konstrukce ošetřete přípravkem na hliník (prodávají prodejny s autopříslušenstvím)
Ošetření potahů slunečníků
Potahy je možné očistit kartáčkem a lehkým roztokem mýdlové vody, a je li u popisů slunečníků uvedeno, je možné potahy sejmout a prát v ruce ve vlažné vodě. Pozor praním se může postupně porušit povrchová impregnace látky. Impregnaci je možno obnovovat běžnými impregnačními spreji.
Slunečníky je nutno sušit otevřené a ve stínu, aby nedocházelo k rychlé ztrátě barev. Pro prodloužení životnosti slunečníku doporučujeme používat ochranné obaly, ale jen na suché slunečníky. Polyesterové tkaniny neplesniví, ale mohou na nich plesnivět zvlhlé nečistoty z ovzduší.
Náhradní díly a reklamace
Náhradní díly a reklamace řeší v naší firmě paní Jaroslava Štojdlová na telefonu 00420 386 301618, e-mail: reklamace@doppler.cz
- zákaznické reklamace vyzvedneme obratem k posouzení a případné opravě
- mechanicky poškozené a špinavé zboží nemůže být uznáno za oprávněnou reklamaci
- zlomená ramena slunečníků můžeme uznat jen ve velmi výjimečných případech, kdy je opravdu prokazatelná výrobní vada.
Většinou jedná:
o poškození větrem, nebo nevhodnou manipulací
o poškození při přepravě, které musí být reklamováno při přejímce zboží u dopravce
o poškození při pokusu otevřít slunečník za slunečníková ramena, namísto otevírání provázkem nebo kličkou (například u slunečníku Sunline 300x200cm obdélník při otevírání za dlouhé rameno)
- běžné změny barvy, vyblednutí barvy potahu není důvodem k uplatnění reklamace ( na stálobarevnost se nevztahuje 2. letá záruka)
- záruka se nevztahuje ani na běžně opotřebené zboží, například poškrábané konstrukce nebo podřené stojany
- odesílatel reklamovaného zboží je povinen zboží řádně zabalit, aby nedošlo v průběhu transportu k dalšímu poškození, nebo ušpinění, reklamace znehodnocené z důvodu špatného zabalení nemohou být uznány za oprávněné
- informujte prosím zákazníky, že v případě opakované neoprávněné reklamace, má dodavatel právo účtovat veškeré vzniklé dopravní náklady
Návod si můžete stáhnout také jako PDF.